خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه

افتتاح ۲۸ پروژه با ۱۶۸ کلاس درس در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۵۷

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۳۳۱ پروژه آموزشی و ۸ سالن ورزشی و دو استخر دانش آموزی با ۱۵۰۰ کلاس درس و زیربنای حدود ۲۰۰ هزار متر مربع در استان کرمانشاه احداث و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه به اقدامات انجام شده از سوی مجموعه نوسازی مدارس استان اشاره کرد و افزود: از سال 92 تاکنون 331 پروژه آموزشی و 8 سالن ورزشی و دو استخر دانش آموزی با 1500 کلاس درس و زیربنای حدود 200 هزار متر مربع در استان کرمانشاه احداث و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اضافه کرد: در حوزه تجهیزات نیز از سال ۹۲ تاکنون بالغ بر 372 میلیون ریال تجهیزات آموزشی، کلاسی، اداری، ورزشی و هوشمند سازی در استان خریداری و تحویل آموزش و پرورش شده است.

 نظری در ادامه اشاره‌ای هم به اجرای پروژه اصلاح و تجهیز مدارس به سیستم های گرمایشی ایمن داشت و افزود: این پروژه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شروع و به دنبال مجهز کردن کلاس های درس به سیستم های گرمایشی استاندارد بوده است.

وی ادامه کرد: از سال ۹۲ تا پایان سال 98 تعداد 1348 مدرسه در سطح استان کرمانشاه با 4927 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال به سیستم های حرارت مرکزی استاندارد  شامل  احداث موتورخانه  در مدارس شهری و راه اندازی پکیج در مدارس روستایی مجهز شده اند. همچنین در سال 99 تعداد 814 مدرسه با 1265 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال نیز در دست اجرا می باشد که مطابق برنامه زمانبندی در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: با همت خیرین مدرسه ساز و دولتمردان از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ و طی 1000 روز 1000 کلاس درس در استان احداث شده است.

 نظری عنوان کرد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ تاکنون با همت خیرین و دولتمردان 1000 کلاس درس در 1000 روز با زیربنای ۱۱۰ هزار متر مربع و اعتبار 2700 میلیارد ریال در قالب ۲۵۴ پروژه به منظور توسعه فضاهای آموزشی در استان توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس احداث گردیده است.

ایشان با اشاره به افتتاح 28 مدرسه با 168 کلاس درس در هفته دولت در استان، اضافه کرد: این پروژه ها با زیربنای 20 هزار متر مربع و اعتبار 700 میلیارد ریال ساخته شده اند.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان از زحمات کلیه مسئولین بخصوص استاندار کرمانشاه ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور، سالاری معاونت هماهنگی امور عمرانی، مجمع خیرین استان، اداره کل آموزش و پرورش، فرمانداران محترم وهمکاران پرتلاش اداره کل نوسازی مدارس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز