خبرگزاری کار ایران

حسینی مطرح کرد :

پذیرش 60 هزار بیمار تنفسی در بیمارستان‌های ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۱۳

معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی از پذیرش 60 هزار بیمار تنفسی در بیمارستان های ناجا از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "محمدرضا حسینی" در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه اظهار داشت: در چند ماهی که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد بیش از 60 هزار نفر که دچار علائم و بیماری تنفسی بودند در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا  پذیرش شدند؛ از مجموع افراد پذیرش شده در بیمارستان های ناجای سطح کشور 30 هزار نفر اسکن ریه و 5 هزار نفر نیز بستری شدند.

وی با اشاره به فعال بودن حوزه بهداشت و درمان در مجموعه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، افزود: همه ما بر این اعتقاد هستیم که برای ارائه بهترین و مطلوب ترین خدمات باید ابتدا به سلامت روحی و جسمی کارکنان اهمیت دهیم.

سردار حسینی تصریح کرد: در همین راستا سردار "اشتری" فرمانده ناجا اهمیت بسیار زیادی برای سلامت تک تک کارکنان این مجموعه قائل است به گونه ای که پس از رخ دادن هر حادثه ای هرچند بسیار کوچک و جزئی، خود شخصا پیگیر وضعیت سلامتی آن همکار می شود.

معاون بهداد ناجا در ادامه با قدردانی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) کرمانشاه، گفت: مجموعه اقدامات یک سال اخیر این مرکز درمانی باعث شده تا سرلشکر "باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار "نوری نژاد" معاون هماهنگ کننده ناجا، چندی پیش و در جلسات جداگانه از رئیس و کارکنان آن تقدیر کنند.

وی به ساخت و تجهیز بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سال گذشته اشاره و بیان کرد: فرمانده ناجا به صورت جدی از اجرای این پروژه حمایت کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز فرماندهان سابق و جدید، معاون هماهنگ کننده و دیگر مسئولان پلیس کرمانشاه تلاش‌های بسیاری برای به سرانجام رساندن بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کردند که نتیجه آن در خدمات مطلوبی که امروز به کارکنان، خانواده های آنان و عموم مردم ارائه می شود، نشان داده شد.

معاون بهداد ناجا با تقدیر از تلاش ها و زحمات دکتر " قانع پور" رئیس سابق بیمارستان، وی را فردی دلسوز و مسلط به کار دانست که توانست با تلاش های شبانه روزی خود جایگاه خوبی برای این مجموعه درمانی فراهم کند.

سردار حسینی در پایان دکتر "نظامی" رئیس جدید بیمارستان را نیز انسانی توانمند معرفی و تصریح کرد: کارنامه وی در استان خوزستان بسیار درخشان است و امیدوارم این درخشش در کرمانشاه بیشتر شود.

در این مراسم، با تقدیر از تلاش های سرهنگ دکتر "رسول قانع پور" رئیس سابق بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع)، سرهنگ "مصطفی نظامی" با حکم فرمانده ناجا به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز