خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد:

کشف 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۹۵

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک انبار محل دپوی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و پوشاک به ارزش 15 میلیارد ریال در شهر "نوسود" از توابع شهرستان "پاوه" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس پاوه مبنی بر وجود یک انبار محل دپوی کالای قاچاق در شهر نوسود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی انبار مورد نظر، تیمی از ماموران به فرماندهی رئیس پلیس پیشگیری شهرستان پاوه عازم محل شده و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به انجام بازرسی های لازم اقدام کردند. 

سردار جاویدان تصریح کرد: در جریان این بازرسی، 56 دستگاه تلویزیون 55 و 65 اینچ ال ای دی، 130 جفت کفش و 4300 دست انواع پوشاک قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال عنوان کرد. 

وی همچنین با اشاره به پلمب انبار محل دپوی کالای قاچاق، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد. 

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد و گفت: در 2 ماه سپری شده از سال جاری آمار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 5 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز