خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش منطقه کرمانشاه:

بیش از ۳۰ هزار کارت سوخت رمزگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۸۱

مدیر شرکت ملی پخش منطقه کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاکنون بیش از ۳۰ هزار کارت سوخت در استان رمزگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه؛ فریدون یاسمی مدیر منطقه با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح رمزگشایی کارت بیش از ۳۰ هزار کارت سوخت رمزگشایی شدسوخت افرادی که رمز خود را فراموش کرده بودند از روز نخست سهمیه‌بندی بنزین در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی با بیان این موضوع که در دو ماه نخست امسال تعداد مراجعه‌کنندگان روند رو به کاهشی داشته است، گفت: از ۳۰ هزارت کارت رمزگشایی شده، حدود ۱۵۰۰ کارت مربوط به ماه فروردین و اردیبهشت ماه بوده است.

یاسمی افزود: فرآیند رمزگشایی کارت سوخت در استان با سر نزولی همچنان ادامه دارد که شش ناحیه مرکزی، کنگاور، سنقر، اسلام‌آباد غرب، قصرشیرین، پاوه برای این اقدام مهم آماده خدمت‌رسانی هستند و شهروندان می‌توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این نواحی مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت سوخت خود را انجام دهند.

به گفته وی، تعداد قابل توجهی نیروی کارآموزده در این نواحی شش‌گانه برای تسهیل در امور شهروندان مربوط به کارت سوخت فعالیت می‌کنند و هر کارت سوخت در مدت زمان کوتاهی رمزگشایی و تحویل مراجعین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز