خبرگزاری کار ایران

حاتمی مطرح کرد:

توسعه گلخانه‌ها می‌تواند تحول تولیدات کشاورزی را بوجود آورد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: توسعه گلخانه‌ها یکی از اولویت‌های استان است و یکی از راه‌های تحول، افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: توسعه گلخانه‌ها یکی از اولویت‌های استان است و یکی از راه‌های تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی است.

 حاتمی با اعلام اینکه توسعه گلخانه‌ها در استان در دستورکار قرار دارد افزود: پتانسیل توسعه کشت‌های خارج از فصل در استان با توجه به نیاز و تقاضای بازار در اولویت قرار دارد و توسعه آن مورد حمایت قرار می‌گیرد و جلسات توسعه گلخانه‌ها را به طور جد پیگیری می‌کنیم.

وی سپس ۲۸هکتار گلخانه بهره برداری شده طی سال ۹۸ را نشان از حرکت روبه جلو توسعه گلخانه‌ها در استان دانست و بیان کرد: امسال هم با توجه به برنامه جهاد کشاورزی، شاهد توسعه گلخانه‌ها در استان خواهیم بود.

وی گفت: ۱۶ مجتمع گلخانه‌ای در استان در دست مطالعه و اجراست که زیرساخت آن‌ها آماده و یا در دست صدور مجوز هستند که ایجاد آن‌ها منشا تحول در این بخش خواهد بود.

وی از علاقه‌مندان و سرمایه گذاران خواست جهت سرمایه گذاری در استان به سمت ایجاد گلخانه بروند که مورد حمایت استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز