خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد ؛

تکمیل آزادراه بیستون-کرمانشاه تا پایان سال ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۰۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل آزادراه بیستون-کرمانشاه-قزانچی-حمیل تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش  ایلنا از کرمانشاه، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه ساخت آزادراه همدان-کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار بالایی است، گفت : قرار است این آزادراه توسط بخش خصوصی احداث شود.

وی احداث این آزادراه توسط تنها یک سرمایه گذار بخش خصوصی را با توجه به هزینه بالای آن کاری سخت دانست و گفت : در همین راستا این مسیر قطعه بندی شده و قرار است هر بخش از مسیر توسط یک سرمایه گذار بخش خصوصی اجرا شود.

وی افزود: در حال حاضر جذب سرمایه‌گذاری برای قطعه بیستون-کرمانشاه-قزانچی و حمیل را به طول ۱۴۰ کیلومتر داشته ایم و کار در این مسیر با پیشرفت ۱۵ درصدی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه سرمایه گذاری این پروژه را دو هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: باید از این میزان ۷۰ درصد آن توسط بخش خصوصی و ۳۰ درصد مابقی توسط دولت تامین شود.

 شریفی گفت: قرارداد این پروژه سه ساله بوده و قرار است آزادراه بیستون-حمیل تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

این مسئول با اعلام آمادگی برای ورود بخش خصوصی در سایر قطعات آزادراه همدان-کرمانشاه، گفت: چشم انتظار حضور بخش خصوصی در ساخت این پروژه هستیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز