خبرگزاری کار ایران

نظری مطرح کرد :

پیش‌بینی مشارکت ۵۰ میلیارد تومانی خیرین کرمانشاهی در ساخت مدرسه

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۶۱

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال خیرین مدرسه ساز استان ۵۰ میلیارد تومان به امر مدرسه سازی اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری با اشاره به پیشگام بودن خیرین در امر مدرسه‌سازی در استان کرمانشاه، گفت: پیش بینی می‌شود امسال خیرین مدرسه ساز حدود ۵۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی در استان مشارکت کنند.

نظری با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه همواره از حیث عمل به تعهداتشان در کشور سرآمد هستند، ابراز امیدواری کرد: امسال هم شاهد مشارکت خوب خیرین در امر مدرسه سازی در استان باشیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه سپس با اشاره به کارنامه درخشان خیرین در امر مدرسه سازی در جریان زلزله آبان سال ۱۳۹۶ گفت: در حالیکه در زلزله ۷۸ مدرسه در استان کرمانشاه تخریب شد، اما با فرصت سازی صورت گرفته تفاهم‌نامه ساخت ۲۳۰ مدرسه در استان با خیرین منعقد شد که اتفاق خیلی خوبی در راستای افزایش سرانه آموزشی استان بود.

وی سپس با اشاره به تعویق برگزاری مرحله استانی جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: همه ساله در ماه‌های اردیبهشت یا خرداد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان را داشتیم که امسال برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری برگزاری این جشنواره به مهر ماه موکول شده است.

نظری با بیان اینکه تکریم خیرین مدرسه ساز در ترغیب دیگران به مشارکت در امر مدرسه‌سازی نقش مهمی دارد، ابراز امیدواری کرد: با تکریم خیرین مدرسه ساز شاهد مشارکت بیشتر خیرین در امر مدرسه سازی که در واقع با ارتقای سطح فرهنگ جامعه در ارتباط است، باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز