خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

برقراری صلح و سازش از ارکان بندگی درگاه الهی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۵۶۸

اولین همایش "طلایه داران صلح" به منظور ایجاد صلح و سازش حداکثری در راستای کاهش جمعیت کیفری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در اولین همایش طلایه داران سازش که امروز ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان خداوند ما و پیشینیان‌مان را به میهمانی خود دعوت کرده است که این دعوت برای تربیت همه انسانهاست و نشان از بندگی و اطاعت است.

آیت الله علما به وصیت‌ امیرالمومنین علی(ع) در خصوص ایجاد سازش بین افراد هم اشاره‌ای کرد و گفت: حضرت علی(ع)  از ما می‌خواهد بین افراد جامعه صلح و سازش بوجود بیاوریم.

وی تصریح کرد: همچنین باتوجه به تاکیداتی که این امام بزرگوار به مسئله تقوا دارند و اینکه در تمام لحظات و کارها تقوا داشته باشیم، لذا در امر صلح و سازش هم باید با روح تقوا وارد شویم.

ایشان در ادامه همایش طلایه داران صلح و سازش را با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: در تبلیغ این امر مهم باید بکوشیم و با ایجاد صلح و سازش در اختلافات زمینه مراجعه جمعیت کیفری به دادگستری را کاهش دهیم و به احسن وجه وظایف خود را انجام دهیم و در نظر داشته باشیم بر اساس فرامین قرآنی تذکر موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز