خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

ورود مراجعه کنندگان به دادسرا مستلزم ثبت نام در سامانه ثنا است

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۲۵۳

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر افزایش خدمات الکترونیک در شعب دادسراگفت : ورود مراجعه کنندگان به دادسرا مستلزم ثبت نام در سامانه ثنا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب  استان کرمانشاه با تاکید بر افزایش خدمات الکترونیک در شعب دادسرای استان افزود : در تلاشیم تا به منظور ارتقاء جایگاه دادسرا و تسریع در روند رسیدگی به درخواست های مراجعه کنندگان میزان خدمات الکترونیک را افزایش دهیم .

وی تصریح کرد : در این راستا از قبل برخی برنامه ریزی و اقدامات همچون استقرار سامانه کنترل تردد و ثبت‌نام ثنا (ابلاغ الکترونیکی) را اجرایی کرده ایم .

دادستان کرمانشاه اضافه کرد : بر این اساس امکان ورود مراجعه کنندگان به دادسرا پیش از ثبت نام در سامانه ثنا امکان پذیر نیست .

کرمی به برخی از مزایای این اقدام اشاره کرد و گفت : کاهش میزان ترددهای غیر ضروری به دادسرا ، کمک به کشف افراد کارقاچاق کن ، افزایش چشمگیر صدور ابلاغیه‌های الکترونیک و رسیدگی سریعتر به درخواست‌های مراجعه کنندگان از جمله این مزیت ها به شمار می رود .

وی در پایان اعلام کرد : همشهریانی که قصد دریافت خدمات از دادسرای استان را دارند، باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده وتائیدیه ثبت نام خود در این سامانه را به همراه داشته باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز