خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

کشف ۵۱ دستگاه بیت کویین غیرمجاز در سنقروکلیایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۳۲

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵۱ دستگاه بیت کویین (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در شهر بیستون، مأموران انتظامی توانستند با تحقیقات گسترده خود ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کنند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به ارتکاب سرقت‌های متعدد عنوان کردند بخش اعظمی از اموال سرقتی در یک کارگاه ماسه شویی واقع در روستای نصرت آباد بخش کل سفید شهرستان سنقروکلیایی قرار دارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران انتظامی بیستون پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پلیس شهرستان سنقروکلیایی حین بازرسی از محل موفق به کشف ۵۱ دستگاه بیت کویین (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز شدند.

این مقام انتظامی ارزش بیت کویین های غیرمجاز کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی و پلمب محل نگهداری اموال مسروقه و بیت کویین های غیرمجاز کشف شده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز