خبرگزاری کار ایران

مصطفی زاده خبر داد:

نقاهتگاه بیماران حاد تنفسی در روانسر راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۲۶

فرماندار شهرستان روانسر گفت: نقاهتگاه بیماران حاد تنفسی با ظرفیت 25 تختخواب در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر  در آیین گشایش نقاهتگاه روانسر گفت: این نقاهتگاه در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در مساحت بیش از هزار مترمربع  و به عنوان مرکز رزرو راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این نقاهتگاه در صورت نیاز، برای نگهداری افراد مبتلا به کرونایی که دوران نقاهت را سپری می‌کنند پیش بینی شده است و ظرفیت افزایش به 50 نفر را دارد.

فرماندار روانسر اظهار کرد: این مکان به منظور حفظ سلامت، رفع نگرانی مردم و پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر و انتقال بیماری از فرد مبتلا به خانواده و شهروندان ایجاد شده است.

مصطفی زاده افزود: نقاهتگاه بیماران حاد تنفسی روانسر با همکاری و پیگیری های ناحیه مقاومت بسیبج ، شهرداری ، هلال احمر ،  جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده و زیر ساخت های لازم برای بستری بیماران در آن فراهم شده است .

وی اضافه کرد: امیدواریم شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از شیوع این بیماری و ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کرده و نیازی به استفاده از مراکز نقاهت بیماران در روانسر نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز