خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه ای اعلام شد؛

ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری و تاریخی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۱۶

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای از ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری و تاریخی استان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، بازدید و ورود به اماکن گردشگری و تاریخی استان کرمانشاه ممنوع اعلام شده است.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه هم استانی‌ها و هموطنان عزیز می‌رساند، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، جهت حفظ سلامت شهروندان گرامی در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین و کل ایام اجرای طرح جداسازی اجتماعی تمامی اماکن تحت نظارت شامل محوطه جهانی بیستون و پارک جنگلی آن، محوطه تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکایای معاون الملک و بیگلربیگی، سراب نیلوفر، مجموعه غار قوری قلعه، موزه‌ها و تمامی محوطه‌های تاریخی استان، مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری، حاشیه سدها، مجتمع‌های گردشگری، مراکز اقامتی و اقامتگاه های بوم گردی، رستوران‌های بین راهی و تمام تأسیسات گردشگری تعطیل بوده و ورود به این اماکن اکیداً ممنوع است.

همچنین یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و تیم‌های بازرسی معاونت گردشگری استان ضمن نظارت جدی مستمر مانع هرگونه حضور و ورودی خواهند شد.

از هم استانی‌ها و هم وطنان گرامی خواهشمند است، جهت حفاظت از سلامت خود و سایر هموطنان از مراجعه به این اماکن جدا خودداری کنند.

امید که در این ایام که حفظ همدلی و همراهی با دستورات و توصیه‌های وزارت بهداشت یک اصل ضروری برای حافظت از جان هموطنان و عزیزانمان است در خانه بمانیم و به قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز