خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا:

تیم های کنترل و تب سنجی در نقاط مرزی استان‌های همجوار مستقر می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۵۵۵

سخنگوی استانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گفت: محدودیت های جدید تردد برای ورود مسافران در نقاط مرزی با استان‌های همجوار اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت:  تمامی مدیران در ایام تعطیل در محل کار حضور خواهند داشت و دستگاه های اجرایی نیز به عنوان پشتیبان کادر بهداشتی درمانی استان از همه ظرفیت ها استفاده خواهند نمود.

بهرام نژاد افزود: از مردم شریف و فهیم استان تقاضا داریم ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، در انجام اقدامات پیشگیرانه نیز مشارکت جدی و موثری داشته باشند تا با همراهی زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا از انجام طرح جدید در مبادی ورودی شهرها خبر داد و خاطرنشان ساخت: این طرح به صورت مستمر و مداوم نظارت و بازبینی شود و کادر درمانی ارتش و هلال احمر نیز ضمن انجام تست های غربالگری،  محدودیت های جدید را برای  تردد مسافرین اعمال خواهند کرد.

بهرام نژاد تصریح  کرد: از امروز برای مسافرین قبل از رسیدن به پلیس راهها نیز محدودیت ایجاد می شود و ورودی های شهر به نقاط مرزی با استانهای همجوار خواهد رفت و طرح زوج و فرد تردد خودروها نیز  در کلیه شهرهای استان انجام می شود.

این مقام مسوول در ستاد استانی ادامه داد: با اینکه مردم کرمانشاه همیشه مهمان نوازی را به عنوان یک صفت و خصلت در وجود خودشان دارند؛ اما در بازه زمانی فعلی و ایام نوروز هیچگونه مسافری را پذیرش نخواهیم کرد، کلیه امکانات اقامتی دستگاه های دولتی تعطیل شده است.

وی گفت: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات و عملکرد دستگاه های اجرایی فعالیت کلیه نهادها را برای خدمتگزاری به مردم و حفظ سلامت عمومی ارزیابی خواهد کرد.

بهرام نژاد به تلاش های پزشکان و پرستاران در مقابله با این بیماری اشاره کرد و گفت: در نوروز همه مردم در کنار زحمتکشان بی ادعا، ایثارگران پرتلاش و جهادگران حوزه بهداشت و درمان خواهند بود و با امید به شکست کرونا در لحظه سال تحویل همه همدل  همراه خواهیم شد. و از خانواده های کادر بهداشت و درمان استان به لحاظ پشتیبانی از عزیزان خود برای خدمت به بیماران و سایر مردم صمیمانه سپاسگزارم. 

وی در خاتمه بیان داشت:  عبور از بحران کرونا فقط با مشارکت مردم امکان پذیر است؛ بر همین اساس نقشه راه کنترل و مبارزه با کرونا و وظایف همه دستگاه های اجرایی مشخص  شده؛ اما ضمانت اجرای همه طرح ها مشارکت مردم است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز