خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه :

ایستگاه‌های اتوبوس شهر کرمانشاه نوسازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۸۷

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از ساماندهی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس این شهر با هدف افزایش رفاه شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سجاد سلیمانی با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس علاوه بر افزایش رفاه شهروندان در زیباسازی و ارتقای کیفیت مبلمان شهری نیز تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاه های اتوبوس‌های درون‌شهری یکی از مسائل مهم شهری است، گفت: ایجاد  ایستگاه‌های جدید و همچنین نوسازی ایستگاه‌هایی که از قبل وجود داشته در دستورکار سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه قرار دارد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه به برنامه‌های این سازمان در جهت رفع مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهرکرمانشاه با حمایت‌طلوعی شهردار محترم‌شهر کرمانشاه،اشاره کرد و افزود: ایستگاه‌های مسیر بلوار تا میدان فردوسی نوسازی و جاگزین شده اند در آینده نزدیک نوسازی  در سطح شهر اجرایی و  نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما در سال آتی نوسازی و بازسازی بخشی عظیمی از  ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه است خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که به شکلی عمل کنیم که همشهریان ما در استان در زمان‌های حضور در این ایستگاه‌ها  ضمن رضایت با مشکلی روبه‌رو نباشند.

سلیمانی تأکید کرد: ایستگاه اتوبوس جزو ملزومات زندگی در شهر محسوب می شود چرا که مکانی است برای مسافران منتظر با امکان محفوظ ماندن از شرایط جوی که طراحی مناسب آن باعث جذب مردم و انگیزه برای استفاده بیشتر از امکانات عمومی و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و آلودگی محیط خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز