خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح کرد:

مشارکت 78 درصدی مشترکین گاز استان کرمانشاه برای دریافت قبض پیامکی

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۸۵۳

به منظور حذف قبوض کاغذی گاز و در راستای کمک به محیط زیست، تاکنون 78 درصد مشترکین گاز استان کرمانشاه با مشارکت در این طرح ملی نسبت به ارسال اطلاعات خود اقدام کرده اند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغی شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حذف قبوض کاغذی گاز از ابتدای آذرماه سال جاری و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان و به منظور کمک به محیط زیست و خدمات بهینه به مشترکین، تاکنون اطلاعات 78 درصد از مشترکین گاز استان به تعداد 456300 مشترک از 585000  مشترک گاز استان دریافت شده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مشترکینی که تاکنون نسبت به ارسال اطلاعات خود اقدام کرده اند از سایر مشترکین محترم تقاضا کرد تا جهت ثبت و تکمیل اطلاعات خود شامل کدپستی ،شماره اشتراک و شماره تلفن همراه با یکی از روش های ذیل نسبت به ثبت اطلاعات اقدام  کنند.

1) ارسال شماره اشتراک خود از چپ به راست (شماره اشتراک*1) به شماره پیامک متمرکز 1000194

2) ازطریق وب سایت شرکت گاز استان کرمانشاه (http://www.nigc-ksh.ir) گزینه خدمات الکترونیک وکلیک برروی آیکون " ثبت شماره موبایل و کدپستی مشترکین گاز "  و ورود به صفحه دریافت اطلاعات مشترکین.

3) استفاده ازآدرس اینترنتی صفحه حذف قبوض کاغذی گاز به آدرس: (http://ghabz.nigc.ir) و ورود به صفحه دریافت اطلاعات مشترکین.

این مقام مسئول یادآور شد: با اجرای این طرح در استان ضمن کاهش هزینه ها ی چاپ و توزیع قبوض، کمک قابل توجهی نیز به منظور حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی ها و نیز جلوگیری از قطع حداقل 200 درخت تنومند درطی سال صورت خواهد گرفت و بدون شک تسریع درانجام این کار رضایت قابل توجه مشترکین نیز به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز