خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه خبرداد:

وقوع آتش‌سوزی گسترده در مراتع و جنگل‌های گیلانغرب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آتش‌سوزی بخش‌های وسیعی از مراتع و جنگل‌های شهرستان گیلانغرب برای دومین بار از پنجشنبه گذشته که طعمه حریق شد خبرداد.

به گزارش ایلنا، رضا محمودیان گفت : بخش‌های وسیعی از جنگل ها و مراتع شهرستان گیلانغرب از ساعت 12 ظهر روز گذشته در منطقه کن کبود دهستان چله در بخش مرکزی و ارتفاعات گردشگری ناودار این شهرستان طعمه حریق شده است.

محمودیان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع آتش سوزی ، دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان به همراه تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز در کنار نیروهای مردمی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: پس از گذشت 22 ساعت به علت صعب العبور بودن منطقه آتش سوزی همچنان ادامه دارد و تاکنون 220 هکتار از مراتع و جنگل های این منطقه در آتش سوخته است.

بنابر اعلام خبرگزاری صدا و سیما، در آتش سوزی پنجشنبه گذشته نیز 80 هکتار از جنگل ها و مراتع منطقه کن کبود دهستان چله در بخش مرکزی گیلانغرب در آتش سوخت.

از ابتدای امسال تاکنون این هفدهمین مورد آتش سوزی در جنگل ها و مراتع مشجر شهرستان گیلانغرب است که خسارات جبران ناپذیری به منابع طبیعی منطقه وارد کرده است .

کد خبر : ۴۱۱۳۸۷