خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات کرمانشاه در نشست خبری:

هفت سایت نسل چهارم تلفن همراه در شهر کرمانشاه نصب شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۳۳۶

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: سال گذشته هفت سایت نسل چهارم تلفن همراه در شهر کرمانشاه نصب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مصیب قبادیان روز دوشنبه در نشستی خبری که در شرکت مخابرات استان برگزار شد، اظهار داشت: این میزان طلب مخابرات از مردم در حوزه تلفن های همراه 140 میلیارد ریال و در حوزه تلفن ثابت 220 میلیارد ریال است.

وی در ادامه افزود: در سال ٩٤ با وجود مشکلات اقتصادی کشور اقدامات قابل قبولی در کرمانشاه انجام شد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران بزرگترین اپراتور کشور است، گفت: در ٦ ماه پایانی سال گذشته توانستیم تمام نقاط شهری استان را زیرپوشش نسل سوم تلفن همراه ببریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه به صورت همزمان از چهار نسل تلفن همراه در استان کرمانشاه استفاده می شود، عنوان کرد: سال گذشته هفت سایت نسل چهارم تلفن همراه در شهر کرمانشاه نصب شد.

قبادیان افزود: توسعه نسل چهار در استان مستلزم گسترش استفاده مردم از گوشی های هوشمند است.

وی، پوشش نقاط بین شهری و روستایی به نسل دوم تلفن همراه را از دیگر اقدامات مخابرات در سال ٩٤ اعلام کرد.

وی اظهار داشت: طرح های ما برای آینده استفاده از فیبر نوری به جای کابل های مسی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اعلام کرد که در سال ٩٤ صد مرکز کابل نوری در سطح شهر کرمانشاه برای تلفن های ثابت راه اندازی شد.

قبادیان عنوان کرد: در سال گذشته برای نخستین بار در کشور سیستمی در استان راه اندازی شد که به تلفن های ثابت امکان برقراری تماس تصویری و ارسال پیامک را می دهد.

وی افزود: سال گذشته ١٨ هزار اینترنت پرسرعت در استان کرمانشاه به مخاطبان تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه در سال ٩٤ میزان استفاده از اینترنت پرسرعت کشور فقط در زمینه تلفن همراه سه برابر شد، اظهار داشت: در سال ٩٣ و ٩٤ همراه اول 80 هزار میلیارد ریال در زمینه اینترنت تلفن های همراه کشور هزینه کرده است.

قبادیان افزود: اولویت مخابرات در استان کرمانشاه برای سال ٩٥ توسعه سایت های نسل های سوم و چهارم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد که ٥٨٠ هزار تلفن ثابت در استان داریم که نزدیک به ١٦٠ هزار تلفن به دلیل بدهی قطع است.

قبادیان افزود: راه‌اندازی یک خط تلفن ثابت 15 میلیون ریال هزینه دارد در حالی که میانگین بازگشت سرمایه آن در ماه 500 هزار ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز