خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه:

22 هزار مددجو در طرح بازمهندسی خانواده شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۷۴

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: طی سال 1394 قریب به 22 هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در طرح بازمهندسی خانواده شرکت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی اظهار کرد: طرح بازمهندسی به برنامه‌های جامع و گسترده‌ای اطلاق می‌شود که در راستای ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی خانوارهای مددجو اجرا می شود .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: آموزش‌های گروهی و چهره به چهره، برگزاری جلسات فلاح، اعزام به اردو، برپای همایش ها و کارگاه های تربیتی و فرهنگی تنها بخشی از طرح بازمهندسی به شمار می رود.

خدرویسی به برگزاری طرح مذکور در سرفصل‌های اعتقادی، فرهنگی،اجتماعی، مهارت های زندگی، اشتغال، درآمدزایی و.. برای گروه های هدف اشاره و تاکید کرد: زنان سرپرست خانوار، دوشیزگان غیر محصل، بی سوادان 10 تا 49 ساله، خانواده های متقاضی طرح فلاح، سالمندان، نوجوانان در آستانه بلوغ و زوج های جوان از گروه های هدف طرح باز مهندسی هستند.

وی همچنین با یادآوری اینکه کمیته امداد در راستای اجرای طرح بازمهندسی به صورت ویژه به اجرای برنامه های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی و اعتیاد می پردازد تصریح کرد: در سال 1394  بیش از هفت هزار نفر از مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در طرح بازمهندسی؛ از آموزش های پیشگیری از آسیب اجتماعی و اعتیاد بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: در سال گذشته 50 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز