خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کرمانشاه:

493 میلیارد ریال کمک معیشت به خانوارهای مددجو در کرمانشاه پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۳۱۱

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 493 میلیارد ریال کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان طی سال 1394 خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه، کیومرث رحمتی پور گفت: بیش از 36 میلیارد ریال از اعتبار مذکور عیدی بوده که با کمک معیشت اسفند ماه به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

رحمتی پور با بیان اینکه کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت به صورت ماهیانه به حساب سرپرستان این خانوارها واریز می شود، یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر 58 هزار خانوار مددجو در استان از کمک معیشت ماهیانه بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: حداقل کمک معیشت ماهیانه پرداختی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد530 هزار ریال و حداکثر یک میلیون ریال است.

به گفته رحمتی پور کمک معیشت در راستای تامین هزینه های روزمره و رفع نیازهای ضروری خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان اظهار امیدواری کرد: در سالجاری با مساعدت های مالی دولت کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز