خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی آبفا در جمع خبرنگاران مطرح کرد

مصرف 240 لیتر آب توسط شهروندان کرمانشاهی در اسفندماه

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در ماه اسفندماه شبانه روز بیش از 240 لیتر آب در کرمانشاه توسط شهروندان مصرف می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، علی حسین مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آب یک ودیعه الهی است که استفاده بهینه و منطقی از آن وظیفه هر انسانی است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: آمارهای موجود در شرکت آبفای استان کرمانشاه نشان می دهد که در ماه اسفند هر سال میزان مصرف آب در شهر کرمانشاه از حد نرمال خود عبور می کند.

مرادی تاکید کرد: براساس آخرین آمار در هر 24 ساعت بیش از 240 لیتر آب در این ماه توسط شهروندان کرمانشاهی مصرف می شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: البته میزان مصرف آب در کرمانشاه در فصل تابستان نیز به علت شدت گرما و استفاده از وسایل سرمایشی بازهم از افزایش برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان در بحث خانه تکانی و نیز انجام امور پاکیزگی میزان مصرف آب را مدنظر داشته باشند، عنوان کرد: مصرف نرمال آب در کرمانشاه 180 لیتر به صورت شبانه روز است که این رقم در ماه جاری 60 لیتر افزایش می یابد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار کرد:از سوی دیگر آمارها نشان می دهد که میانگین میزان آب در کشور در حدود 150 لیتر است.

کد خبر : ۳۵۵۹۳۷