خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره)کرمانشاه:

دومین کاروان زیارتی مددجویان کمیته‌امداد کرمانشاه به کربلا اعزام شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۰۷۱

دومین کاروان زیارتی مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) استان‌کرمانشاه به کربلای‌معلی اعزام شد.

به گزارش ایلنا، حسین خدرویسی با بیان اینکه این کاروان زیارتی متشکل از 40 بانوی موفق سرپرست خانوار، سالمند نمونه و خادم برگزیده طرح فلاح است، اظهار: هزینه‌های اعزام این کاروان زیارتی از سوی خیرین نیک‌اندیش و منابع امدادی تامین و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) استان‌کرمانشاه افزود: هزینه اعزام این دسته از بانوان مددجو به عتبات عالیات بیش از 260 میلیون ریال بوده است.

خدرویسی یادآور شد: بانوان اعزام شده به این سفر معنوی به زیارت حرمین مطهر امام‌علی(ع) در نجف‌اشرف و  امام‌حسین(ع) و حضرت‌عباس(ع) در کربلای‌معلی مشرف خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان‌کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی با مشارکت خیرین و نیکوکاران از برنامه‌های حوزه فرهنگی این نهاد است، اظهار امیدواری کرد: مردم خیر و خداجوی استان با پیوستن به طرح شوق زیارت، نیازمندانی را که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند به این اماکن متبرکه اعزام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز