خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه:

اختصاص 1.4 میلیارد اعتبار برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی خانوارهای مددجو

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۶۲۸

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای ارتقای شاخص های بهداشتی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی با بیان اینکه این اعتبار از منابع امدادی تامین شده اظهار کرد: طی 9 ماهه امسال نیز بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال برای ارتقای شاخص های بهداشتی خانوارهای مددجو در استان هزینه شده است.

به گفته خدرویسی در سال‌جاری با اعتبار مذکور به ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت قریب به  25 هزار  مددجو در استان کمک شایانی شده است.

وی یادآورشد: توزیع بسته‌های بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت خانواده بخشی از اقدامات بهداشتی اجرا شده از سوی کمیته امداد استان کرمانشاه به شمار می رود.

خدرویسی تصریح کرد: کمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی خانوارهای مددجو از سرفصل های حمایتی کمیته امداد است که با همکاری حوزه بهداشت و درمان این نهاد اجرای می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: افزایش اعتبارات بهداشتی تاثیر  بسیاری بر سلامت خانواده های تحت حمایت خصوصاً خانواده های ساکن در مناطق محروم و روستایی استان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز