خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام (ره) کرمانشاه خبر داد:

تامین کمک هزینه ازدواج 500 نوعروس مددجو در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۱۹۴

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از تامین کمک هزینه ازدواج 500 نوعروس مددجو در استان همزمان با سی و هفتمین سالگرد تاسیس کمیته امداد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد تاسیس کمیته امداد در چهاردهم اسفند 500 نوعروس تحت حمایت این نهاد در استان با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

کیومرث رحمتی پور با بیان اینکه به هر نوعروس مددجو 20 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه نقدا اهدا شده است افزود: برای تامین جهیزیه این تعداد نوعروس مددجو در استان کرمانشاه 10 میلیارد ریال اعتبار پرداخت شده است.

 رحمتی پور تصریح کرد: کمک هزینه خرید جهیزیه این دسته از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از منابع امدادی تامین شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون2209 نوعروس وداماد تحت حمایت کمیته امداد استان در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه امسال 1385  مددجو در استان کمک هزینه ازدواج دریافت کرده‌اند اظهار امیدواری کرد با کمک خیرین نیکوکار مددجویان در نوبت نیز از کمک هزینه ازدواج بهره مند و راهی خانه بخت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز