خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه مطرح کرد:

نظم و امنیت در اسکان مسافران نوروزی رکن اصلی کار ماست

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۵۷

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: اسکان مسافران نوروزی و نظم و امینت در پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی رکن اصلی کار ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی صبح امروز به ریاست فضل اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های مربوطه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

در این جلسه فضل اله رنجبر با تشکر از مردم ایران و خاصه کرمانشاه به خاطر خلق حماسه هفتم اسفند و حضور پرشور در شعب  اخذ رای  این حماسه را پاسداشت آرمان‌های والای خون شهدا و میثاق با مقام معظم رهبری بر شمرد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به نزدیکی به ایام نوروز از مدیران و مسئولان مرتبط با پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی خواست که نظم و امنیت در پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی را رکن اصلی کار خود قرار دهند و در این راستا تلاش کنند.

رنجبر همچنین با تقدیر از عملکرد شهرداری و سایر ادارات در پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی در سالی که گذشت، گفت: امیدواریم امسال نیز به بهترین وجه ممکن بتوانیم میزبانان خوبی برای مسافران و مهمانان نورزی که به کرمانشاه سفر می‌کنند باشیم.

فرماندار کرمانشاه و رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امسال باید در پذیرایی و اسکان مهمانان نورزی به گونه‌ای رفتار کنیم که همچون سالهای گذشته خاطرات خوبی از سفر به کرمانشاه در ذهن و یاد مهمانان باقی بماند از این رو باید معابر، میادین و خیابان‌های اصلی شهر به بهترین وجه ممکن آماده پذیرایی باشند.

وی همچنین خواستار ساماندهی و نظم راهنمایان مسافران نوروزی شد و گفت: مسئولان مربوطه در این خصوص باید برنامه‌ریزی دقیق و منظمی داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه ضمن تاکید مجدد بر نظم و امینت در پذیرایی و اسکان مهمانان نورزی در کرمانشاه تصریح کرد:  هرچه در مقوله نظم و امینت مسافران کوشا باشیم یقینا می توان به میزبانی خوب برای اسکان مناسب و پذیرایی در خور توجه مهمانان نورزی  امیدوار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز