خبرگزاری کار ایران

خروج شش هزار خانوار مددجو استان کرمانشاه از گردونه حمایتی کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۴۸۲

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از خروج بیش از شش هزار خانوار مددجو در استان از گردونه حمایت های کمیته امداد طی 9 ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه، کیومرث رحمتی پور گفت: از این تعداد بیش از چهار هزار خانوار مددجو به صورت عادی و مابقی خانوارهای تحت حمایت پس از توانمندی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

وی با تاکید بر اینکه فوت، مهاجرت، عدم استحقاق، آزادی سرپرست از زندان و دریافت مستمری از دیگر سازمان ها از اصلی ترین دلایلی بوده که خانوارهای مددجو به صورت عادی از حمایت کمیته امداد خارج شده اند تصریح کرد: خودکفایی، فارغ التحصیلی، دریافت تسهیلات و تهیه مسکن مددجویی نیز موجب توانمندی خانوارهای مددجو شده و آنان را از گردونه حمایتی کمیته امداد خارج می سازد.

به گفته رحمتی پور تا پایان آذر ماه امسال در برابر خروج 6142 خانوار مددجو در استان کرمانشاه بیش از 2800 خانوار نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه هم اکنون 63 هزار خانوار با جمعیتی بیش از130 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند اظهار کرد: اعطای کمک معیشت، وام های قرض الحسنه، پرداخت هزینه های درمانی، تامین کمک هزینه های تحصیلی و ایجاد اشتغال پایدار تنها بخشی از خدمات حمایتی کمیته امداد است که به خانوارهای مددجو ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز