خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام وحید احمدی:

مردم انتخابی آگاهانه و از روی تدبیر و دوراندیشی داشته باشند

نماینده کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در انتخابات امسال، مردم انتخابی آگاهانه و از روی تدبیر و دوراندیشی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، جشن پیروزی انقلاب و نیز دومین سالگرد فعالیت هفته نامه پویان غرب با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون و مردم ولایت‌مدار کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام علی سالاری سخنانی در باب پیروزی انقلاب اسلامی و نیز لزوم و ضرورت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایراد کردند.

در ادامه، مهدی زارعی از فعالان رسانه ای و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در سخنانی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات می تواند سرنوشت این استان و کشور را تغییر دهد.

این فعال سیاسی با انتقاد از رویه تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان افزود: متاسفانه در این دوره از انتخابات، چهره‌های بسیار مطرح و کارآمدی رد صلاحیت شدند که این خود می‌تواند دلسردی بخشی از واجدین شرایط در انتخابات امسال باشد.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از تبلیغات نامتعارف برخی از نامزدهای مجلس دهم در استان کرمانشاه، گفت: امروز رسانه‌ها بلوغ فکری جامعه را رشد داده‌اند و مردم و به ویژه جوانان هرگز فریب شعارهای عوامانه برخی از نامزدهای این دوره را نخواهند خورد.

دیگر سخنران این مراسم، حجت الاسلام دکتر وحید احمدی، نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی بود.

وی عنوان کرد: امیدواریم که در انتخابات امسال، مردم انتخابی آگاهانه و از روی تدبیر و دوراندیشی داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون برجام تاکیدکرد: خوشبختانه بلوغ سیاسی مردم استان کرمانشاه و کشور به میزانی است که سره را از ناسره تشخیص می دهند و بهترین و توانمندترین گزینه ها را به بهارستان خواهند فرستاد.

دکتر احمدی در ادامه با انتقاد از برخی شیوه‌های نادرست تبلیغاتی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدهای این دوره باید مطابق نص صریح قانون کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند.

در ادامه این مراسم، محمدهادی نجفی ار اساتید دانشگاه اظهار کرد: حضور در پای صندوق های رای می‌تواند از یک سو سطح مشارکت را افزایش دهد و هم مهر تاییدی بر مشروعیت نظام باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم که مردم فهیم و ولایت‌مدار استان و کشور امسال نیز همانند سال‌های دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای، حماسه ای دیگر بیافرینند.

کد خبر : ۳۴۶۵۷۸