خبرگزاری کار ایران

فرمانده سابق بسیج شهرستان کرمانشاه

تبلیغات غیرمتعارف مسیر درست انتخاب را دشوار کرده است

فرمانده سابق بسیج شهرستان کرمانشاه گفت: این روزها تبلیغات غیر متعارف در همه شئون زندگی مردم وارد شده و مسیر درست انتخاب را دشوار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سردار سید قاسم جاسمی شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات برای شناساندن هر چیزی می‌تواند به کار گرفته شود و در مسیر صحیح، مردم را با ماهیت آن چیز آشنا کند.

فرمانده سابق بسیج شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: همانطور که می دانید در کشور ما از تبلیغات مناسب تعریف درستی نشده است، آنچه مردم انتظار دارند طراحی مناسب و استاندارد در تبلیغات است.

سردار جاسمی افزود: چنانچه این مهم انجام شود، همه کاندیدا ها از فرصت برابر در تبلیغات در مقابل مردم برای انتخاب قرار می‌گیرند. این روزها تبلیغات غیرمتعارف در همه شئون زندگی مردم وارد شده و مسیر درست انتخاب را دشوار کرده است.

وی با اشاره به رسالت همه آنها که در امر تبلیغ فعال هستند، افزود: رسالت سنگینی است و به قول معروف حق الناس بوده و به تعریفی حرمت مردم باید رعایت شود لذا با توجه به کثرت افراد کاندید و زمان محدود، مردم این امکان را ندارند که با مراجعه به افراد کاندید شده یا دفاتر و ستادهای آن ها از نقطه نظر و برنامه‌های آن ها کاملا آگاه شوند اما در فضای تبلیغات با مهندسی مناسب و سالم این امکان فراهم می شود.

سردار جاسمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات سالم بیاناتی دارند که راهنما و راه‌گشاست، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود می فرمایند که "انتخابات یک نعمت و فرصت بزرگ است که شکرگزاری این نعمت، برگزاری خوب و سالم انتخابات است بنابر این نباید با برخی سخنان و رفتارها و برخی نسنجیده گویی ها، این حرکت و افتخار بزرگ را مشوش کرد".

فرمانده سابق بسیج شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: بنابراین بیاییم به دور از هرگونه شائبه ای در اذهان به حرمت مردم، فضای سالم و مناسب را فراهم بیاوریم تا مردم با اطمینان از تبلیغات، بهترین انتخاب را داشته باشند.

کد خبر : ۳۴۵۸۴۱