خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی؛

جشن انقلاب در کاروانسرای عباسی ماهیدشت برگزار شد

مراسم جشنی به مناسب دهه مبارک فجر در کاروانسرای عباسی ماهیدشت با حضور مردم و مسئولان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، به میزبانی مجموعه گردشگری و اقامتی کاروانسرای عباسی ماهیدشت و با همت بخشداری و شهرداری و شورای شهر ماهیدشت مراسم جشن پیروزی انقلاب روز جمعه مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمع کثیری از مردم کرمانشاه و ماهیدشت در مجموعه گردشگری و اقامتی کاروانسرای عباسی ماهیدشت برگزار شد.

در این جشن گروه‌های موسیقی سنتی و نمایش به اجرای برنامه های خود پرداختند.

شایان ذکر است کاروانسرای عباسی ماهیدشت با پیگیری فرماندار کرمانشاه و دستور اکید سلطانی‌فر؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و همچنین سرمایه‌گذاری کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در حال تبدیل شدن به یک مجموعه بزرگ گردشگری و اقامتی در سطح کشور خواهد شد که می‌تواند توسعه قابل توجه اقتصادی و گردشگری و جذب سرمایه و همچنین اشتغالزایی به همراه داشته باشد.

 در این راستا اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و مسئولان میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف استان کرمانشاه نیز با تمام توان حمایت خود را از این طرح اعلام داشته اند.

گفتنی است مهندس رضایی بابادی استاندار سابق کرمانشاه که هم اینک به عنوان مدیرعامل جدید کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران شده است با قاطعیت پیگیر به ثمر رساندن این مجموعه بزرگ گردشگری در استان شده است.

در این جشن، بخش‌های زیادی از تولیدات محلی مردم کرمانشاه به نمایش گذاشته شد.

کد خبر : ۳۴۴۴۵۰