خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد:

آغاز توزیع سبد کالا بین اقشار کم درآمد

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۲۴۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مرحله دوم طرح حمایت غذایی اقشار کم درآمد زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل تعاون استان کرمانشاه، داوود یاوری با تاکید بر آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی اقشار کم درآمد هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه، اظهار کرد: خانوارهای یک تا سه نفره زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در این مرحله از طرح حمایت غذایی، برای خانوارهای یک نفره، یک و نیم کیلوگرم مرغ، دو عدد کنسرو و چهار کیلوگرم برنج و برای خانوارهای دو تا چهار نفره نیز سه کیلوگرم مرغ، چهار عدد کنسرو و هشت کیلوگرم برنج در نظر گرفته شده است که در فروشگاه‌های طرف قرارداد همچون فروشگاه رفاه، اتکا، اسکاد، امکان، فرهنگیان، تعاون روستایی و تعاونی‌های مصرف محلی توزیع می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مرحله از سبد حمایتی خانوار کارت اعتباری شارژ نمی‌شود و وجهی نیز در فروشگاه‌ها از طرف مشمولان این طرح پرداخت نمی‌شود، گفت: تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد در سطح شهرستان کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان دارای شعبه و یا عاملیت فروش هستند و تلاش شده تمام نقاط استان حتی روستاهای بالای 500 خانوار در شبکه توزیع قرار گیرند تا از تردد بی‌مورد و صرف هزینه جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز