خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه بعثت در گفت وگو با ایلنا:

دیدار با شهرداری بندرعباس برای ما یک فینال است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۳۲۷

مدیرعامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: بازی مقابل تیم فوتبال شهرداری بندرعباس برای ما یک فینال است.

افشین حسنی‌مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دیدار با تیم شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: بازی مقابل شهرداری بندرعباس یک فینال دیگر است. همیشه تلاش کرده‌‌ایم حتی زمانی که بازیکنان را تغییر داده‌ایم و در این مسابقه‌ هم چیزی تغییر نخواهد کرد.

حسنی تاکید کرد: تنها مسئله‌ای که در حال حاضر مهم است شهرداری، شهرداری و شهرداری است. پس از آن تا مسابقه بعدی فرصت خوبی داریم.

مدیر عامل باشگاه بعثت عنوان داشت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ویژگی‌های بازیکنانی که در اختیار داریم، بازی کنیم؛ ما بی‌عیب و نقص نیستیم و تلاش می‌کنیم از اشتباهات جلوگیری کنیم و از توانایی‌های‌مان استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: به شرایط ایده آل خود رسیده ایم. بازی‌های سختی پیش رو داریم و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا هواداران‌مان را شاد کنیم.

حسنی اظهار داشت: در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. باید روز به روز در حال پیشرفت باشیم و راه‌های مختلف را آزمایش کنیم. اگر ایستا باشیم نمی توانیم موفق شویم و به همین خاطر است که تغییر ضرروی است.

مدیرعامل باشگاه بعثت تصریح کرد: از خوشحالی هواداران بعثت به خودم می‌بالم، در ادامه فصل بازی‌های مهمی در پیش داریم، من به این بازیکنان اعتماد دارم.

گفتنی است دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری بندرعباس ساعت 14 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه 15 خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز