خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماهه نخست امسال

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۸۱۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات آموزش فنی و حرفه ای در استان طی ۸ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از سوی سازمان مرکزی متعهد شده که تا پایان سال جاری پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در بخش دولتی و سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت در بخش خصوصی آموزش‌های فنی ارائه دهد.

داود ناصری امید با اشاره به معضل بیکاری در استان و افزایش فارغ‌التحصیلان فاقد مهارت، افزود: در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام به انعقاد تفاهمنامه آموزشی با برخی از دانشگاه‌ها و مراکز  آموزش عالی استان کرده است.

وی به انعقاد تفاهمنامه این اداره کل با انجمن صنف کارگری برق‌کاران ساختمان در استان اشاره کرد و افزود: هدف از منعقد کردن آن توسعه آموزش‌های مشارکتی با همکاری مطلوب بخش‌های خصوصی و دولتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهمنامه مذکور انجمن صنف کارگری برق‌کاران ساختمان استان کرمانشاه مؤظف به انجام نیازسنجی آموزشی و فهرست دوره‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه معرفی کارآموزان به مرکز تربیت مربی(هایتک کرمانشاه) از دیگر مفاد تفاهمنامه مذکور است، گفت: این انجمن متعهد به تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز حرفه‌ها و مشاغل مورد نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز