خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه

گازرسانی به 117 روستای استان کرمانشاه انجام شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به 113 روستای این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سید حمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه با شتاب مناسب و مطابق برنامه زمان بندی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر 41 درصد جمعیت روستایی استان در قالب 439 روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به 625 روستا نیز در دست اجرا است، علاوه بر این گازرسانی به 190 روستای دیگر نیز در دست پیمان سپاری می باشد.

فانی تاکید کرد: آنچه که در بخش توسعه گازرسانی به روستاهای استان حایز اهمیت است اینکه در دوسال گذشته با گازرسانی به 226 روستا، بیش از دوره زمانی 10 سال قبل از آن که تنها 213 روستا گازرسانی شده بود کار شده است که نشان دهنده عزم و جدیت شرکت برای توسعه گازرسانی به روستاها است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص برنامه های آینده این شرکت در زمینه گازرسانی به روستاها، تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی انجام شده و در قالب پروژه های بند «ق» همه روستاهای بالای 20 خانوار استان که شامل 1200 روستا می باشد ظرف 3 سال آینده گازرسانی می شود که موجب تحول بسیار بزرگی در حوزه گازرسانی به روستاهای استان خواهد شد.

فانی اظهار کرد: برای اجرای پروژه های بند«ق» مجموعا اعتباری بالغ بر4500 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: با اجرای این پروژه ها بیش از 90 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

کد خبر : ۳۱۵۷۱۴