خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه خبر داد:

برخورد با تغییر کاربری غیر مجاز زمین در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۱۶

با تمامی بنگاه‌های معاملات ملکی که اقدام به قطعه بندی و تغییر کاربری غیر مجاز زمین‌ها در استان کرمانشاه می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، فرماندار شهرستان در جلسه ستاد مقابله با ساخت سازهای غیر مجاز که صبح امروز سه شنبه در محل فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد، با اشاره به لزوم جدیت تمامی دستگاه‌های مرتبط در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز  اظهار داشت: در این راستا با تمامی بنگاه‌های معاملات ملکی که اقدام به قطعه بندی و تغییر کاربری غیر مجاز زمین‌ها در استان کرمانشاه می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد و ضمن لغو پروانه آنها و در نظرگرفتن جریمه‌های دیگر پرونده‌هایشان به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.

فضل الله از ارسال 1071 پرونده تخلفات مربوط به ساخت سازهای غیر مجاز از طرف جهاد کشاورزی به مراجع قضایی خبر داد و بیان داشت: در سال 92 و93 در حدود 172 مورد ساخت و ساز غیر مجاز که محکومیت آنها در مراجع قضایی به تایید رسیده بود قلع بنا شده و تخریب شدند.

رنجبر گفت: در 4 نقطه از شهر کرمانشاه با همکاری اداره اجرائیات و مدیرت اراضی و جهاد کشاورزی  با افرادی که قصد داشتند زمین‌های کشاورزی و باغات را به صورت غیر مجاز تغییر کاربری دهند قاطعانه برخورد شد.

فرماندار کرمانشاه همچنین از 200 مورد تخلف در ساخت و ساز  در سالجاری خبر داد و گفت:  در حدود 120 مورد پرونده ساخت و سازهای غیر مجاز برای صدور رای به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده است.

فرماندار کرمانشاه افزود: در سطح روستاها 50پرونده تخلفاتی توسط بخشداری‌ها با همکاری بنیاد مسکن شهرستان به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شده است.

وی همچنین از راه و شهر سازی  و اداره اجرائیات شهرستان کرمانشاه خواست که با تمامی افراد و خودروهای وانت و نیسان و کامیونهای مختلف که اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در کنار جاده‌ها و بزرگراه‌ها و راه‌های مواصلاتی استان می‌کنند، به شدت برخود شود و ضمن جریمه آنها نسبت به توقیف خودروهای مذکور اقدام شود.

رنجبر همچنین از مقامات قضایی استان و نیروهای راهور انتظامی و اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه  به خاطر پشتیبانی و حمایت از برنامه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، تشکر کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز