خبرگزاری کار ایران

از ۲۵ اسفندماه؛

توزیع ۱۶۰۰ تن میوه شب عید در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۷۸

برای خرید یک ‌هزار و ۶۰۰ تن میوه برای تأمین نیاز بازار شب عید برای استان کرمانشاه با استان ‌های معین عقد قرار داد شده است.

مسئول اداره خدمات تعاون روستایی کرمانشاه از توزیع ۱۶۰۰ تن میوه شب عید با ۷۰ عامل توزیع در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، ولد منصوری در جلسه طرح نظارتی نوروز ۹۴ در کرمانشاه گفت: برای خرید یک ‌هزار و ۶۰۰ تن میوه برای تأمین نیاز بازار شب عید استان کرمانشاه با استان ‌های معین عقد قرار داد شده است.

وی یک ‌هزار تن از میوه‌ شب عید مذکور را پرتقال دانست که با استان مازندران عقد قرارداد شده و ۶۰۰ تن را سیب که برای خرید آن از استان آذربایجان غربی سفارش داده شده است.

مسئول اداره خدمات تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه امسال تهیه میوه شب عید بر عهده سازمان ‌های جهاد کشاورزی و تعاون روستایی نهاده شده، این دو سازمان برای تنظیم بازار نهایت تلاش خود را انجام می‌ دهند.

منصوری گفت: برای نیازسنجی و برآورد نیاز شب عید استان ‌ها با همکاری میادین میوه و تره ‌بار و اتحادیه مذکور پیگیری‌ های لازم صورت گرفته و نیازهای استان و حتی استان ‌های همجوار نیز در این خصوص برآورد و جمع ‌‌آوری کرده ‌ایم.

وی از شناسایی ۷۰ عامل توزیع میوه در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵۶ عامل در شهرستان کرمانشاه و ۱۴ عامل دیگر در سایر شهرستان ‌های استان فعالیت می‌ کنند.

منصوری با بیان اینکه از روز ۲۵ اسفندماه جاری این میوه ‌ها در بازار توزیع می ‌شوند، گفت: قیمت‌ ها در کمیته راهبردی استان و براساس روز توزیع اعلام می ‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز