خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

آموزش‌های فنی، فرصتی برای حضور زنان در پیشرفت و توسعه است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۲۶

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فرصتی برای حضور زنان علاقمند به پیشرفت و توسعه است.

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه، از غرفه‌های فنی و حرفه‌ای استان در نمایشگاه توانمندی‌های زنان غرب کشور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنادر کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه غرفه‌های فنی و حرفه‌ای استان را زمینهای برای نمایش توانمندی‌های زنان در جامعه برشمرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فرصتی برای زنان علاقمند به پیشرفت و توسعه است.

رنجبر با اشاره به این مطلب که غرفه‌های فنی و حرفه‌ای کرمانشاه از سطح بسیار خوبی برخوردار است، افزود: یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حضور فعال و مشارکت سازنده زنان در جامعه اسلامی کشور عزیزمان است.

وی با تأکید بر برگزاری غرفه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به صورت مستمر گفت: آموزش‌های فنی و مهارتی بر اساس استانداردهای جهانی به ارتقاء سطح توانمندی زنان کمک می کند و موجب افزایش میزان نقش آفرینی زنان در امر کار، تولید، آبادانی و توسعه استان می شود.

رنجبر تصریح کرد: آموزش‌های فنی و مهارتی، زنان را وارد عرصه های سخت افزاری و کار عملیاتی نموده که در ایجاد اشتغال و کارآفرینی زنان بسیار مؤثر است.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: باید در نمایشگاه‌های آتی به ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به عنوان یک پتانسیل و فرصت، نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی گفت: به مجموعه و مسئولان فنی و حرفه ای استان تبریک می گوییم به خاطر کار بسیار ارزشمندی که در نمایشگاه توانمندیهای زنان به عهده گرفتند.

رنجبر گفت: معتقدم که ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی باید توسعه و ترویج پیدا کند و در کنار تمامی نمایشگاه‌های مختلفی که برگزار می شود آموزش‌های فنی و حرفه ای ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز