خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت پاکسان؛

اولین فروشگاه تخصصی محصولات " پاکسان " در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۸۱

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت پاکسان، اولین فروشگاه تخصصی محصولات پاکسان در کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

فروشگاه تخصصی شرکت مواد شوینده و بهداشتی " پاکسان " در استان کرمانشاه با حضور هوشنگ بالازاده، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پاکسان، رحیمی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و تنی از مسئولان فعلی در شهر کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیرعامل شرکت پاکسان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تقاران افتتاح این محل با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که با این کار خدمتی خوبی به مردم کرمانشاه انجام داده باشیم.

هوشنگ بالازاده نیری با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از بازار ایران در عرصه شویندگی مختص به شرکت پاکسان است، افزود: در حدود ۶۰ سال این شرکت پیشینه خدمت همراه با توفیق را در کارنامه کاری خود دارد که این می تواند خود یک تبلیغ برای محصولات تولیدی ما باشد.

مدیرعامل شرکت پاکسان تاکید کرد: این مجموعه اولین محل در استان و شهر کرمانشاه برای ایجاد یک بازار متمرکز عرضه کالای با کیفیت و قیمت اقتصادی برای مصرف کنندگان است و دلیل اصلی آن خلایی بود که در غرب کشور احساس می‌کردیم.

بالازاده اظهار داشت: یکی دیگر از علل افتتاح این شرکت در استان کرمانشاه، داشتن مرزهای مشترک با کشور عراق بود، زیرا بازار مناسبی در عراق برای این کالا وجود دارد.

وی گفت: براساس آمار گمرک جمهوری اسلامی، بیش از یک سوم صادرات مواد شوینده ایران به کشور عراق و به ویژه اقلیم کردستان است.

مدیرعامل شرکت پاکسان تاکید کرد: این شرکت نیز بیش از یک سوم این صادرات را در اختیار دارد و اعتقاد داریم که ظرفیت موجود برای صادرات به این کشور می تواند بهتر از این نیز باشد.

بالازاده با اشاره به نزدیکی کرمانشاه به مرزها و بازار اصلی مواد شوینده در منطقه، تاکید کرد: بحثتولید به عنوان یک طرح در منطقه کشور با برندها پاکسان را در دست مطالعه داریم، انشاالله که این امکان فراهم شود و بتوانیم امر تولید را منطقه و استان کرمانشاه دنبال کنیم زیرا برای تولید مواد شوینده این منطقه، از خلا جدی رنج می برد.

مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به اینکه مسایل و هزینه های حمل و نقل تاثیر مهمی بر بازار مواد شوینده دارد، اظهار داشت: به همین منظور اگر مواد شوینده در نزدیک بازارهای مصرف تولید شود برای دو طرف مصرف کننده و تولید کننده بسیار با صرفه اقتصادی است، لذا این مطلب به عنوان یک طرح در دست مطالعه است.

رییس هیات مدیره شرکت پاکسان گفت: به عنوان بحثعرضه و فروش، این شرکت و فروشگاه در منطقه به عنوان اولین در ایران و اولین در صنعت شوینده به صورت یک فروشگاه متمرکز و تخصصی از کرمانشاه آغاز شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این مراسم، اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی فروشگاه‌های بزرگی که بتواند کالاهای اصلی و مورد استفاده کرمانشاه را تولید کند را هدف سازمان خود قرار داده ایم.

وی با اشاره به مزیت‌های کالای عرضه شده در فروشگاه پاکسان کرمانشاه، افزود: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی های این فروشگاه‌ها، قیمت پایین آن به نرخ درب کارخانه است که حتی زیر قیمت لیبل خود جنس است، لذا از این حیثاز مدیریت شرکت پاکسان، جناب آقای بالازاده، تشکر می کنیم که کرمانشاه را به عنوان اولین شهر در این زمینه قرار داده است.

رحیمی با اشاره به راه اندازه یک واحد تولیدی شرکت پاکسان در استان کرمانشاه تاکید کرد: استان کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور و استان‌های غربی ایران و نیز راه دسترسی به کشور عراق می تواند یک جمعیت بسیار بالا را در این صنعت، پوشش دهد.

وی به مزیت دیگر استان کرمانشاه که همان راه آهن در دست اقدام آن است، اظاره داشت و تاکید کرد: یکی از مزیت‌های دیگر کرمانشاه و همه واحدهای دیگر تولیدی آن، موضوع آب است که خوشبختانه در استان کرمانشاه برای ایجاد کارخانه و مراکز تولیدی مشکل و تامین آب نداریم در حالی که این مشکل برای بسیاری از استان‌های کشور وجود دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: کرمانشاه همچنین نقش کریدور جنوب غرب به شمال غرب کشور را بازی می کند که این مزیتی برای این استان و احداثمراکز تولیدی در امر مواد شوینده است.

رحیمی با اشاره به اینکه کرمانشاه از نظر تسهیلات صندوق توسعه ملی محدودیتی ندارد، گفت: نرخ تسهیلات ریالی ما از صندوق توسعه ملی ۱۵ درصد و ارزی ۴ درصد است که این هم می تواند از مزیتهای سرمایه گذاری در این خطه از ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده هرگونه همکاری با شرکت‌های سرمایه گذار در استان کرمانشاه، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه آمادگی هرگونه همکاری با شرکت پاکسان برای راه اندازی واحد تولیدی در صنعت مواد شوینده در این استان را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز