خبرگزاری کار ایران

جلیلیان در جمع خبرنگاران:

پروژه های بخش کشاورزی در گهواره با اعتبار ۴.۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۵۹

عملیات بهره برداری از بسیاری از پروژه های اشتغال زایی در گهواره در حوزه کشاورزی و دامی با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام می شود.

بخشدار گهواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۲ بهمن ماه، روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های امام(ره) و با هدایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و تسلیم ‌ناپذیر ایستاده و از حقوق مسلم خویش صیانت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، احمد جلیلیان گفت: این دهه طلوع خورشید انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی است که با حضور همه جانبه خود در راه عظمت انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند و امروز بر ماست که با الگو قرار دادن رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) بر ارزش‌های انقلاب بیش از پیش اهتمام بورزیم و یادمان نرود که این نهضت اسلامی به دست دلیر مردانی به بار نشست که اگر چه امروز در بین ما نیستند ولی یاد و خاطره شان همیشه در ذهن ماست.

وی عنوان کرد: بنده با تأسی از فرمایشات حکیمانه و آینده نگرانه رهبر فرزانه انقلاب، از طرف کارکنان بخشداری گهواره ضمن تبریک به مناسبت سالگرد آن پیروزی فرخنده، از تمامی مردم ولایتمدار گهواره برای حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت می کنم تا بار دیگر حقانیت، صلابت و ایستادگی خود را در برابر مستکبران و پایبندی خود را به منصه ظهور رسانیم.

جلیلیان به برنامه های مهم این بخشدار در دهه مبارکه فجر اشاره کرد و گفت: در این دهه مبارکه طرحهای بسیاری در گهواره افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

بخشدار گهواره بیان داشت: مهم‌ترین این طرحها، شامل آسفالت راه روستایی " بیراقوند " از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است.

وی دیگر طرح گهواره در دهه مبارکه فجر را آغاز عملیات آسفالت راه روستایی " ویله گوران " از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: آغاز عملیات آسفالت راه روستایی " چشمه سفید " گوران از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری دیگر طرح ما در این دهه است.

جلیلیان با اشاره به تکمیل راه روستایی " بروند " علیا و " بریشاه خوبیار " در گهواره، اظهار داشت: اصلاح و مخلوط ریزی جدول گذاری و اصلاح شبکه معابر بیش از ۳۰ روستا، بهره برداری از پروژه پرورش شتر مرغ، بهره برداری از سالن ورزشی گهواره با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری از عهده طرحهای ما در این بخش خواهد بود.

بخشدار گهواره با اشاره به شروع عملیات احداثساختمان بحران بخش گهواره و پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد با اعتبار یک میلیارد ریال، گفت: دیگر طرح ما در این دهه، تکمیل مراحل پایانی ساختمان مجتمع فرهنگی دهیاری روستای " تختگاه جهانبخش "، فراهم شدن مقدمات بهره برداری از آب سد آزادی با توجه به تأکیدات استاندار محترم و نماینده شهرستان از سال ۹۴ و همچنین پیگیری و شروع عملیات آبرسانی پروژه کوثر(شامل ۶روستا) خواهد بود.

جلیلیان گفت: همچنین در این دهه شاهد عملیات بهره برداری از بسیاری از پروژه های اشتغال زایی در بخش، در حوزه کشاورزی و دامی با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهم بود.

وی با اشاره به ایجاد ۱۰تعاونی پرورش ماهی در قفس تا سقف ۸۰۰تن در سال در گهواره بیان داشت: بیمه نمودن بیش از ۲۵۰۰خانوار در برنامه بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر در بخش، اصلاح شبکه معابر و آسفالت بخش هایی از شهر گهواره، شروع عملیات گاز کشی به روستاها در راستای خدمت به مردم و اهداف دولت خدمتگذار و همچنین تلاش برای تکمیل و بهره برداری از سد " زمکان " که از آرزوهای دیرینه مردم و دولت خدمتگذار می باشد از دیگر طرح‌ها ما در این دهه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز