خبرگزاری کار ایران

محور کرندغرب به سرپل ذهاب؛ از مناطق حادثه خیز کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۱۵

محور کرندغرب به سرپل ذهاب یکی از مناطق حادثه خیز استان کرمانشاه است و شب گذشته حادثه رانندگی در جاده کرند غرب به سرپل ذهاب دو کشته بر جای گذاشت.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به این که محور کرندغرب به سرپل ذهاب یکی از مناطق حادثه خیز این استان است، اظهار داشت: شب گذشته حادثه رانندگی بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو پارس در جاده کرند غرب به سرپل ذهاب دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، اکبر آزادی، صبح امروز، ۱۳ بهمن ماه، گفت: حادثه رانندگی در جاده کرند غرب به سرپل ذهاب دو کشته بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه، ساعت ۲۰ یکشنبه شب روی داده و در اثر آن دو نفر از سرنشینان پراید فوت کردند و سه سرنشین پژو نیز برای درمان توسط آمبولانس های این مرکز و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

آزادی تصریح کرد: با تماس مردم، نیروهای امدادی هشت دقیقه بعد از حادثه در محل حاضر شده و ابتدا مصدومان را به مرکز درمانی کرند غرب برده و بعد از انجام مداوای اولیه سپس به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه محور کرندغرب به سرپل ذهاب را یکی از مناطق حادثه خیز استان کرمانشاه دانست و اظهار کرد: به تازگی در یک حادثه رانندگی دیگر در نزدیک روستای حبیبوند سرپل ذهاب پنج دانش آموز جان باختند.

وی از مردم خواست به محض اطلاع از سانحه رانندگی مرکز فوریت ها را در جریان موقعیت حادثه و تعداد کشته ها و مصدومان قرار دهند و در صورت احتمال آتش سوزی مصدومان را از محل حادثه دور کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز