خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه‌های طرح نظام سلامت به طور کامل در جوانرود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۸۳

برنامه‌های طرح نظام سلامت به طور کامل در جوانرود اجرا شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان جوانرود، از اجرای کامل برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ژیلا منوچهری در جمع پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان جوانرود، گفت: این شهرستان با ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای شش مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه فوریت‌های پزشکی، اورژانس و بیمارستان با ۷۴ تخت فعال است که به سایر شهرستان‌های منطقه اورامانات نیز خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: در این شهرستان در مجموع ۱۸ پزشک عمومی، ۱۸ پزشک متخصص، شش دانپزشک و شش داروساز مشغول خدمت هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان جوانرود خاطرنشان کرد: در راستای برنامه پرونده الکترونیک سلامت اجرای این طرح در دو دهستان شروینه و زلان آغاز شده است.

منوچهری با اشاره به نیازهای جوانرود در بخش بهداشت و درمان گفت: استقرار یک دستگاه سی تی اسکن و حضور متخصص ارتوپدی از مهمترین مطالبات مردم است.

وی با تشریح فعالیت های بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود افزود: امسال چهار هزار و۷۰۰ بیمار بستری، یک هزار و۳۳۰ مورد زایمان و سه هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجام گرفته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان جوانرود در ادامه به اقدامات انجام گرفته در سالجاری اشاره کرد و گفت: در مجموع برای توسعه و بازسازی اورژانس، پست برق و تاسیسات بیمارستان حضرت رسول(ص) بیش از۷۱ میلیون ریال هزینه شده است.

منوچهری افزود: در دو ماه گذشته در مجموع برای اصلاح سیستم سرمایشی، سیستم دوربین مدار بسته، توسعه و نوسازی آزمایشگاه و نوسازی فوریت ها سه میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز