خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

وزارت فرهنگ و ارشاد حق بیمه خبرنگاران را پرداخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۶۸

در آینده ای نزدیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حق بیمه خبرنگاران فعال در نشریات را پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه گفت: یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی ما در این دهه مبارکه، برپایی بیش از ۸ نمایشگاه کتاب در سطح استان کرمانشاه می باشد.

وی با اشاره به برپایی بیش از ۸ نمایشگاه آثار هنری با موضوع انقلاب و دهه فجر در سطح استان، افزود: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی ما در این دهه مبارک برپایی ۱۸ محفل انس با قرآن کریم در استان می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به برگزاری جشن انقلاب در ۲۳۰ کانون فرهنگی مساجد سطح این استان اشاره داشت و گفت: در دهه فجر امسال شاهد برگزاری جشنواره ملی شعر " مرصاد " در کرمانشاه خواهیم بود که این برنامه پانزدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۴۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی ما در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره موسیقی فجر است که این جشنواره به مدت ۴ روز از هفدهم تا بیست و یکم بهمن ماه با حضور ۱۶ گروه هنری در تالار انتظار این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: علیرغم عدم حمایت مالی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر، تلاش داریم که این جشنواره به مدت ۵ روز در کرمانشاه برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از برنامه های ما در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری جشنواره تئاتر " مرصاد " به میزبانی شهرستان اسلام آبادغرب خواهد بود.

رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۸۰۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، اظهار داشت: همچنین در دهه فجر امسال شاهد بازگشایی و افتتاح خانه هنرمندان کرمانشاه در محله " فیض آباد " این شهر خواهیم بود.

وی به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در تالار غدیر کرمانشاه اشاره و افزود: طبق تفاهم نامه ای که با صندوق مهر امام رضا(ع) کرمانشاه داشته ایم، مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام به نشریات فعال این استان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان از پرداخت حق بیمه خبرنگاران توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده ای نزدیک خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز