خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

اروپایی‌ها اسلام را اسلام داعش، القاعده، النصره معرفی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۹۴

امروز اروپایی‌ها اسلام را اسلام داعش، القاعده، النصره و… منعکس می‌کنند و مردم خودشان و جهان را اسیر شبکه‌های خود کرده‌اند.

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رسول خدا، نعمت و رسولی است برای تمام اسنانها نه فقط برای مسلمانان.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ث) مظهر عطوفت، تربیت و ارزشهاست، گفت: تمام قوانینی که در قرآن داریم، مربوط به بشر و انسانیت است. همانند قوانین اجتماعی، خانواده، رابطه‌های اجتماعی… لذا باید گفت که قوانین و آیات قرآن کریم همه جنبه رحمن و عطوفت را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: باید گفت که قرآن کریم تمام مرزها را درنوردیده است و تنها مرز و ملاک آن تقوای انسانهاست و هرگز قومیتها را ملاک قرار نداده است.

وی تاکید کرد: اگر این قوانین را در اختیار ۸ میلیارد انسان قرار دهیم کسی نمی‌تواند حقانیت آن را انکار و رد کند.

آیت الله علما اظهار داشت: رسول خداوند ظهور فرمودند برای اینکه موتور فطرت انسانیت را به حرکت درآورند و سبب نجات انسانها و بشریت شوند نجاتی که تمام انسانها را شامل می‌شد نه فقط مسلمین را.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه پیامبر خدا همه را به تقوا و توحید دعوت می کند، گفت: پیامبر اکرم بارها تاکید کرده اند که عرب بر عجم، سفید بر سیاه و… برتری ندارد و تنها ملاک در برتری انسانها، تقوای آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: لذا امروز حقوق بشر باید پشتوانه اش همین دستور رسول خدا باشد نه اینکه در آن حرف از آسیایی بودن و یا سیاه بودن بیاید، پس ملاکش باید تقوا و خداوند باشد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه پیامبر خداوند می فرمایند که تنها باید در برابر خداوند کرنش داشته باشیم، گفت: زندگی ما باید در تمام شعائر مبنی بر توحید باشد، زیرا این تنها راهی است که می تواند ما سعادتمند و مشکلاتمان را حل کند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: لذا اگر حقوق بشر مبتنی بر این اصول خدایی باشد، آن زمان قابل قبول خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت موسی و عیسی خود مداح وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) بوده اند، افزود: متاسفانه اروپایی ها و غربی ها نمی فهمند که چطور حضرت موسی و عیسی پیامبر اکرم(ص) را مدح کرده اند و باید گفت که این کشورها و سران آنها می آیند و می روند، ولی می بینیم که ۱۴۰۰ سال است که بیش از یک و نیم میلیارد انسان هر روز نام خاتم الانبیا را می آورند که این از برکات دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن چهارم بهمن، سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد توسط بختیار برای جلوگیری از ورود امام راحل به کشور ایران اسلامی، گفت: روز ششم بهمن ماه، یادآور حماسه مردم آمل در برابر منافقین و مزدوران استکبار است.

وی افزود: در چنین روزی مردم و به ویژه جوانان آما وارد عرصه جهاد شدند و منافقان کوردل را در انجام نیات پلیدشان ناکام گذاشتند و از این رو است که این شهر به شهر هزار سنگر معروف شده است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: همچنین ششم بهمن ماه یادآور قرار ننگین " کمپ دیوید " ما بین کشور مصر و رژیم غاصب اسرائیلی است و نهایتا مصری ها این ننگ تن دادند.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به شهادت جمعی از نیروهی حزب الله و نیز سردار سپاه، شهید الله دادی در کشور سوریه به دست رژیم منحوس اسرائیل، گفت: این کار و عمل اسرائیل به عینه جنایت است، زیرا ذات رژیم صهیوینستی جنایتکارانه است.

وی در ادامه به توهین و اهانت نشریه فرانسوی به ساحثمقدس پیامبر اکرم(ص) اشاره و افزود: یک نشریه قابل و ارزش این را ندارد که آن را محکوم کنیم، بلکه باید کشور فرانسه را محکوم کنیم که اینگونه اجازه می دهد که یک نشریه به پیامبر خدا توهین کند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: سیاستمداران این کشور به اندازه ای کم خرد و نادان هستند که نمی دانند با این کارشان یک و نیم میلیارد انسان و مسلمان را دشمن خود کرده اند و در مقابل بیش از ۵۰ کشور قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانهای اروپایی و غربی، تاکید کرد: در نامه ای که معظم له به جوانان اروپایی نوشته اند، از آنها خواسته اند که خود مستقیما به دنبال اسلام و قرآن بروند و نیز اینکه از ایشان خواسته اند که از سیاستمداران خود درباره جنایتها و جنگهایی که به پا کرده اند سئوال و بازخواست کنند.

وی افزود: امروز اروپایی‌ها اسلام را اسلام داعش، القاعده، النصره و… منعکس می‌کنند و مردم خودشان و جهان را اسیر شبکه‌های خود کرده‌اند.

آیت الله علما اظهار داشت: کشورهای اروپایی گرفتار شبکه های تلویزیونی و رسانه‌های خود هستند و رسانه‌های آنها در حال تزریق اسلام داعشی، القاعده و النصره هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز