خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه فدراسیون کشتی ایران آمده است:

مسئولان کرمانشاهی منابع مالی مسابقات جام جهان پهلوان تختی را تامین کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۹۳

فدراسیون کشتی در اطلاعیه‌ای به مسئولان کرمانشاهی برای تامین منابع مالی و میزبانی رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی تا روز سه شنبه این هفته مهلت داده است.

فدراسیون کشتی در این اطلاعیه آورده است: فدراسیون کشتی به احترام مردم کرمانشاه اعلام می‌کند، در صورتی که استانداری و یا سایر سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی بتوانند منابع مالی مورد نیاز برای برگزاری رقابت‌های بین المللی جام تختی را تا پایان وقت اداری سه شنبه(۳۰ دی ماه) تامین کنند، این فدراسیون، رقابت‌های بین المللی یاد شده را در کرمانشاه برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، در ادامه این اطلاعیه فدراسیون کشتی از وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان مردم پهلوان دوست کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز تقاضا کرده تا استانداری کرمانشاه را در تامین منابع مورد نیاز برای برگزاری مهم‌ترین رویداد بین المللی ورزش کشور یاری کنند.

این امر در صورتی مطرح می‌شود که بسیاری از رسانه‌ها از میزبانی این استان در مسابقات جام تختی خبر داده بود.

همچنین بسیاری از تیم‌های ورزشی از نظر مالی دچار مشکلات بسیاری هستند تا جایی که برخی از تیم‌ها بازی‌های استانی و کشوری خود را به صورت نیمه کاره‌‌ رها کرده‌اند.

استانداری کرمانشاه پیش‌تر اعلام کرد؛ براساس تفاهم نامه اولیه بین مسوولان کرمانشاه و فدراسیون که هزینه این مسابقات حدود هفت میلیارد ریال برآورد شده، آمادگی دارد تا این رقابت‌ها را برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز