خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه؛

آموزش در حوزه پدافند غیرعامل برطرف کننده بسیاری از مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۲۲

آموزش ‌های صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل می‌تواند برطرف کننده بسیاری از مشکلات باشد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: آموزش‌ درحوزه پدافند غیرعامل می تواند برطرف کننده بسیاری از مشکلات باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، رزمایش مقاومت و پایداری صنعت برق در نیروگاه بیستون با رمز " یارسول‌الله " امروز پنجشنبه، ۲۵ دی ماه، در کرمانشاه برگزار شد.

در این رزمایش عبدالعزیر کریمی با اشاره به این که برگزاری این رزمایش در برنامه شورای پدافند غیرعامل استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در این رزمایش استانداری، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج استان، فرماندهی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه منطقه ‌ای غرب ارتش، شرکت پخش فرآورده ‌های نفتی و سایر دستگاه ‌های امدادرسان حضور دارند.

وی افزود: این امر با هماهنگی کارگروه ‌های حفاظت، امنیت، امداد و نجات و فنی به منظور آمادگی دستگاه ‌های شرکت‌ کننده انجام شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب اظهار کرد: در مجموع ۵۰۰ شرکت کننده و بیش از ۱۲۰ دستگاه خودروی امدادی برگزاری این مانور را بر عهده دارند.

همچنین در این رزمایش استاندار کرمانشاه آموزش ‌های انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل را برطرف کننده بسیاری از مشکلات دانست.

رضایی بابادی برگزاری این رزمایش را به منظور سنجش آمادگی دستگاه ‌ها ضروری دانست و گفت: در حوزه‌ آموزش پدافند غیرعامل نیز نقایص موجود برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز