خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه آزاد اسلامی هرسین؛

نخستین جلسه کمیته علمی همایش منطقه ای هرسین از نگاه " فرهنگ و اقتصاد " برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۳۸

نخستین جلسه کمیته علمی همایش منطقه ای شهرستان هرسین از نگاه فرهنگ و اقتصاد برگزار شد.

نخستین جلسه کمیته علمی همایش منطقه‌ای شهرستان هرسین از " نگاه فرهنگ و اقتصاد " صبح امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هرسین، در این همایش که به همت دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، مواردی با توافق حاضران و صاحب نظران مصوب شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرسین در این همایش اظهار داشت: مجموعه مقالات همایش منطقه‌ای شهرستان هرسین از نگاه فرهنگ و اقتصاد دارای رویکردی علمی است و خروجی علمی همایش به دلیل پژوهشی کاربردی بودن مقالات قابل استفاده در ارگانها و سازمانهای شهرستان هرسین هستند.

دکتر فرشید نادری گفت: کمیته های تخصصی در این جلسه در نظر گرفته شد که این کمیته ها با هدف جذب مقالات به صورت تخصصی ادامه مسیر دهند.

وی با اشاره به اینکه باید برای پیشبرد بهتر جلسات از بزرگان و مفاخر شهرستان دعوت به عمل آید و نظرات آنها مورد استفاده قرار گیرد، افزود: ویژگی های فرهنگی و اقتصادی شهرستان هرسین که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده باید در این همایش به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرسین با اشاره به اینکه تمامی اعضا از برگزاری این همایش که برای اولین بار در تاریخ شهرستان هرسین اتفاق افتاده استقبال نمودند، تاکید کرد: مقرر شده است که در این همایش توجه ویژه ای به هویت و قومی بودن بافت شهرستان انجام شود.

نادری بیان داشت: عنوان همایش منطقه‌ای است اما باتوجه به اینکه مدعوین آن بین المللی هستند، همایش در سطح بین المللی برگزار می‌شود.

در این همایش، دکتر فرشید نادری، محسن شاه حسینی، دکتر علی عباس حیاتی، مراد حدادیان، عبداله رضایی، دکتر سید ملاداد حسینی، دکتر محمدنبی احمدی، دکتر حبیب اله خزایی، علی قبادی، دکتر هدایت خانی زاده، سامان اسدی سرابی، محمد حجتی، شهاب شیخی، رضا ضرغامی، همت علی حقی، سجاد سرحدی، دکتر یوسف کاکاوند، رستم استدآبادی، دکتر محمداقبال چهری، جهانگیر قربانی، دکتر سیاوش قلی پور، مهران معتمدی و آقای حضور داشتند.

گفتنی است که در این همایش مقرر شد جلسه آتی اعضای کمیته علمی همایش منطقه‌ای شهرستان هرسین از نگاه فرهنگ و اقتصاد در روز پنجشنبه نهم بهمن ماه سالجاری برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز