خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو ایلنا:

۲.۷ میلیارد متر مکعب گاز در استان کرمانشاه مصرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۲۶

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از مصرف دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در ۹ ماهه ابتدای سالجاری در این استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، میزان مصرف روزانه گاز در استان کرمانشاه را نزدیک به ۱۰ میلیون متر مکعب در روز عنوان کرد و گفت: در ۹ اول سال جاری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است.

سید حمید فانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، از افزایش ۲۹ هزار مشترک در ۹ ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۲۳ هزار مشترک در بخش شهری و ۶ هزار مشترک مربوط به بخش روستایی هستند.

وی تصریح کرد: به منظور گازرسانی به این تعداد مشترک ۵۰۰ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته و ۵ هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز نیز نصب شده است.

به گفته فانی با افزوده شدن این تعداد مشترک مجموع مشترکین گاز استان به ۴۵۰ هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تا اکنون ۹۶ درصد جمعیت شهری و ۳۴ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی همچنین از گازرسانی به ۳۳ روستای استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: گازرسانی به ۴۶۰ روستای استان نیز در مراحل مختلف اجرا، پیمان سپاری، طراحی و مطالعه می باشد که با اجرای این پروژه ها کمبودهای استان در بخش گازرسانی روستایی نسبت به میانگین کشوری برطرف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز