خبرگزاری کار ایران

مهم ترین رسالت هنرمندان بسیجی، انتقال فرهنگ و ارزش ‌های والای انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۸۴

انتقال فرهنگ بسیج و ارزش ‌های والای انقلاب، مهم‌ترین رسالت هنرمندان بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی ‌اکرم(ص) کرمانشاه بیان اصول انقلاب و گسترش تفکر بسیجی در قالب زبان هنر یکی از شاخصه‌‌های پربار هنر است، اظهار داشت: انتقال فرهنگ بسیج و ارزش ‌های والای انقلاب مهم‌ترین رسالت هنرمندان بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مجتبی بیاتی، معاون هماهنگ کننده سپاه نبی ‌اکرم(ص) کرمانشاه، صبح امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر بسیج گفت: انتقال فرهنگ بسیج و ارزش ‌های والای انقلاب مهم‌ترین رسالت هنرمندان بسیجی است.

وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار و زبان رسای هنر برای انتقال این مفاهیم به نسل جوان افزود: بیان اصول انقلاب و گسترش تفکر بسیجی در قالب زبان هنر به‌ ویژه تئا‌تر یکی از شاخصه‌‌های پربار هنر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی ‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: توجه به اقدامات هنری اثربخشی بیشتری در جامعه دارد و معرفی فرهنگ بسیج با ابزار هنری بسیار حائز اهمیت است.

بیاتی تصریح کرد: کرمانشاه امروز میزبان هنرمندان بسیجی از سراسر کشور برای شرکت در یازدهمین جشنواره تئا‌تر بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این جشنواره باید بتواند فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و وفای به عهد را به مخاطبان انتقال دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز