خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

گازرسانی به ۲۹۰ روستا در استان کرمانشاه در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۳۲

در حال حاضر ۳۳ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب ۲۸۷ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به ۲۹۰ روستا نیز در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در بازدید از پروژه های گازرسانی روستایی شهرستان گیلانغرب روند اجرای این پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: پروژه گازرسانی به ۴۵ روستای گیلانغرب در نیمه دوم سال گذشته آغاز شد و با اقدامات انجام شده تاکنون ۷ روستا از این تعداد به شبکه گاز متصل شده اند و کار گازرسانی به ۳۸ روستای دیگر نیز در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گیلانغرب، سید حمید فانی که به همراه فرماندار گیلانغرب از روند اجرای پروژه های گازرسانی به روستاهای این شهرستان بازدید می‌کرد، گفت: گازرسانی به روستاهای شهرستان گیلانغرب در ۳ محور حیدریه، چله و چیکان منصوری در دست اجراست و انتظار می رود با همکاری مسئولین و مردم منطقه بخش عمده‌ای از این روستاها تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده به شبکه گاز متصل شوند.

وی وجود معارضین محلی را یکی از دلایل عمده تاخیر در اجرای پروژه ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های گازرسانی برای آسایش و رفاه مردم منطقه اجرا می‌شود انتظار است که مردم نیز حداکثر همکاری را در اجرای پروژه‌ها با شرکت گاز داشته باشند و اگر خسارتی هم به زمین‌های کشاورزی وارد شد شرکت گاز برابر با نرخ کارشناسی نسبت به پرداخت غرامت اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص وضعیت گازرسانی به روستاهای استان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۳ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب ۲۸۷ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به ۲۹۰ روستا نیز در دست اجراست.

فانی افزود: علاوه بر این روستاها، گازرسانی به تعداد ۱۷۰ روستای دیگر نیز در مراحل مختلف طراحی، مطالعه و پیمان سپاری است که امید است با اجرای این طرحها کمبودهایی که در استان در بخش گازرسانی روستایی نسبت به میانگین کشوری وجود، برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز