خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور راه آهن غرب کشور؛

راه آهن غرب کشور از طرح‌های اولویت‌دار ریلی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۲۱

راه آهن غرب کشور «اراک - کرمانشاه - خسروی» یکی از طرح ‌های اولویت دار ریلی کشور است و این پروژه با پیگیری مسئولان سال آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور راه آهن غرب کشور، «اراک - کرمانشاه - خسروی» را یکی از طرح‌‌های اولویت‌ دار ریلی کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی نورزاد صبح امروز، ۱۱ دی ماه، در حاشیه بررسی وضعیت راه ‌آهن غرب کشور در کرمانشاه از پیش‌ بینی‌ ساخت ۱۰ هزار کیلومتر خطوط ریلی در کشور طی سال ‌های آتی خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه ریلی در کشور در حال ساخت است، افزود: چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر دیگر نیز در دست مطالعه است.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ادامه تصریح کرد: دولت برای افزایش سهم حمل و نقل ریلی کشور نسبت به حمل و نقل جاده ‌ای مصمم است.

نورزاد از تأمین مالی هشت طرح ریلی مهم در کشور از محل فاینانس خبر داد و بیان داشت: تعداد دیگری نیز از محل قراردادهای ساخت، اجاره و انتقال تأمین مالی خواهند شد.

وی راه آهن غرب کشور «اراک - کرمانشاه - خسروی» را یکی از طرح‌های اولویت دار ریلی کشور عنوان کرد و افزود: این پروژه با پیگیری مسئولان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز