خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه:

تخصیص اعتبار به طرح تأمین آب «دشت حر» در ثلاثباباجانی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۴۵

هدف از اجرای این طرح تحت پوشش قرار گرفتن ۱۸۰۰ هکتار از اراضی دشت حر با پیشرفت فیزیکی ۷۶درصد و خط انتقال آب از سد آزادی به دشت حر با استفاده از لوله به اقطار ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰(م م) فولادی، که هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه به همراه نعمت الله منوچهری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان محلی از طرح شبکه دشت «حر» در شهرستان ثلاثباباجانی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ثلاثباباجانی، کیاست امیریان در این بازدید، اظهار داشت: با پیگیریهای بعمل آمده از سوی مسئولین استان کرمانشاه اعتبارات مناسبی به طرح تأمین آب دشت حر در شهرستان ثلاثباباجانی اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه تاکیدکرد: با توان اجرایی که هم اکنون در این شهرستان مستقر است، امیدواریم بتوانیم درسال آینده شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

امیریان بیان داشت: هدف از اجرای این طرح تحت پوشش قرار گرفتن ۱۸۰۰ هکتار از اراضی دشت حر با پیشرفت فیزیکی ۷۶درصد و خط انتقال آب از سد آزادی به دشت حر با استفاده از لوله به اقطار ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰(م م) فولادی، که هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در ادامه این دیدار، فرماندار شهرستان ثلاثباباجانی بیان داشت: طرح آبرسانی به دشت حر، منطقه محروم ثلاثباباجانی را دچار تحولی چشمگیر خواهد کرد و مردم منطقه به جد پیگیر رسیدن آب به اراضی این منطقه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز