خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد از علل تصادفات، مربوط به عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۳۱

۸۰ درصد از علل تصادفات رانندگی مربوط به رانندگانی است که به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه نمی‌کنند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: ۸۰ درصد از علل تصادفات رانندگی مربوط به رانندگانی است که به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مجتبی نیک کردار، صبح چهارشنبه، ۱۹ آذرماه، در آغاز طرح زمستانی پلیس راه کرمانشاه که در محوطه فرماندهی انتظامی استان انجام شد با بیان این مطلب که ۸۰ درصد از علل تصادفات مربوط به عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است، گفت: نقش پلیس راه در برخورد با امر یادشده بسیار مهم است.

وی وظیفه پلیس راه استان را بسیار خطیر دانست و افزود: کنترل رفتار رانندگان بر عهده آن هاست و اگر بتوانند کارشان را بخوبی انجام دهند و رانندگان نیز همکاری کنند شاهد کاهش چشمگیر تصادفات خواهیم بود.

نیک کردار تصریح کرد: با همت راهداران جاده‌ای طی ماه‌های گذشته شاهد کاهش ۱۰ درصدی تصادفات رانندگی بودیم که امیدواریم با تلاش بیشتر این عزیزان بازهم شاهد کاهش بیشتر تصادفات منجر به جرح و فوت در استان باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه به وجود دو هزار و۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و فرعی و همین مقدار راه روستایی و یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه شوسه در استان کرمانشاه اشاره داشت و افزود: این وظیفه پلیس راهور را سنگین‌تر می‌کند و باید با تلاش و جدیت بیشتری در جاده‌ها حضور داشته باشند تا حوادثجاده‌ای به حداقل برسد.

وی به تعطیلی روز شنبه آینده و یکشنبه و سه شنبه هفته بعد آن اشاره و تأکید کرد: باتوجه به تعطیلی روزهای یادشده به صورت طبیعی شاهد بالا رفتن حجم سفر‌ها خواهیم بود که انتظار می‌رود پلیس راه استان و عوامل راهداری با مراقبت بیشتری در جاده‌ها حضور یابند و ان شاالله شاهد وقوع حادثه ناگواری نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز